some one like me

.....هیچ مطلق

some one like me

.....هیچ مطلق

حرف هایی از جنس...

گاهی حرف‌هایی است که تو می دانی از چه جنسی هستند، اما نه به گفته می‌آیند و نه به نوشته. می گذاری‌شان بماند همان ته ته دلت توی صندوقچه‌ای که برای آن‌ها آماده کرده‌ای و هر از گاهی یک مشت خرت و پرت دیگر را می‌گذاری کنار همان حرف‌هایی که هیچ‌وقت نمی توانی بزنی شان، بعد می‌شود مثل صندوقچه‌ای که در باغچه خانه دفنش کرده بودی و هر از گاهی به آن‌ سر میزدی اما بعد، دیگر یادت رفته بود و کرم‌ها همه‌اش را خورده بودند، حالا این حرف‌ها در این روزگار آن‌قدر آن ته می مانند که کرم‌خورده می‌شوند و تو هیچ وقت نمی گویی‌شان. 

صندوقچه‌ات را بردار حرف‌هایت را بیرون بکش، غبارشان را بگیر و بچپان میان جمله‌هایی که نمی‌توانی بگویی، قبل از این‌که تمام حرف‌هایت کرم‌خورده شوند.

نظرات 10 + ارسال نظر
دون ژوان سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

حرف های ناگفتنی بیشترن تا حرفای گفتنی.

موافقم

crazy ghost سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://last-arrow.persianblog.ir

اما بعضی از نگفتنی هارو بهتره که یا با خودت به گور ببری یا بذاری همون کرمها بخورنش.....
چون گاهی این نگفتنیا انقدر با ارزشن که وقتی به زبون میاریشون نفهمی خیلی از آدما و یا شاید شرایط باعث میشه لگدمال شن....و بدون اینکه ارزششون حفظ شه نابود شن...
اما گفتم تنها بعضی از ناگفتنیها.....!

بلوط سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام مهربون
پست متفاوت و قابل تاملی بود خرسندم از حضورم و از اینکه مطالب شما رو می خونم

حرف هایی هست برای نگفتن
و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد
دکتر شریعتی

خشنود باشی و برقرار
همیشه از حضورتون تو بلوط خرسند میشم

قیس سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.qais.mihanblog.com

سلام زیبا بـــود..بیا من آپم منتظر هستم..

شهرزاد سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://hichopoch.blogsky.com

حرف های من از جنس باده

نادیه چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

دارم سعی می کنم همه حرفامو بگم

نادیه چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

دیگه نمی ترسم از ایتکه حرفامو کرم بخوره
حس آزادی می کنم.

سهیل چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

واژه ای از انتهای سکوت بسوی تو پرتاب میکنم
ای ایستاده به تماشای فراموشی ی من!

حرف دارم پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

حرف دارم

امضا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ

آی گفتی ... آره همیشه یه چیزایی هست ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد