some one like me

.....هیچ مطلق

some one like me

.....هیچ مطلق

به یاد عزیزی که بعد مدت ها دیشب خوابش رو دیدم...

 

بانکدارها

تهران را به بانکهایش می شناسند

عطارها

به گلهای بوی دود گرفته اش

من

به جاهایی که تو را گم کرده ام

استقلال

آزادی

جمهوری اسلامی 

                        " سجاد گودرزی" 

 

+دلم براش خیلی زیاااد تنگ شده... 

 


روبان های قرمز تن من، تن جامانده ات میان قلبم، ای جنگنده ی نا امیدی! فقط خواهش می کنم این بار مردمک چشمانم را هدف نگیر...

WON-LOST

با تمام نفرتی که از این دنیا دارم، وقتی که تمام لذت های دنیا از بین می رود و هرکسی روح بی گناه مرا می خورد، و امروز من آخرین ترانه ام را نوشتم. تو چندان دوری که نمی شود تو را به آغوش کشید و چندان خودپسند که... 

می دانم که هیچ وقت به هیچ کس و هیچ چیز جز کاغذ رول برای سیگارت نیاز نداشتی، چگونه می توانی آنجه را که نداری ببخشی!!!

هر روز جنگی است برای جنگیدن 

اگر ببرم یا ببازم، مهم نیست...