some one like me

.....هیچ مطلق

some one like me

.....هیچ مطلق

THE ROBOTS

...خداوند در عرش اعلا نشسته و به مردمی که به او توجه ندارند می خندد...

TIRED SOUL

خدا، خداست 

اون بالا 

و بی شک بزرگه بزرگه 

اما من یه انسانم، تنها این پایین 

با روحی خسته 

من روی خاک ایستاده ام 

می دونم که صدامو می شنوی! 

                                             سحر89.7.19

نفرین به سفر که هر چه کرد او کرد...

چمدانم را بستم 

"پر از تنهایی ست" 

دلم را قفل خواهم زد 

که مبادا به سراغش آید 

دزد این خاطره های خوبم 

کیست همسفر این راه دراز؟ 

 

+ فردا راهی سفری سخت، طولانی و لعنتی هستم. دوباره غربت و تنهایی و دلتنگی های مداوم شروع شد، خدایا کمکم کن که این بار کم نیارم. 

  

+ کاش می دانستیم روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد 

   کاش می دانستیم که سفر یعنی چه! 

   و چرا مرغ مهاجر وقت پرواز به خود می لرزد!  

  

?LINE OR CIRCLE

انسان هم میتونه دایره باشه هم یه خط راست. 

تو می خوای چی کار کنی؟ 

…تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی؟!

قفس

این حصار فکر تو اندازه من نیست  

چشم هاتو باز کن 

ببین 

تو قفست جا واسه امثال من نیست