some one like me

.....هیچ مطلق

some one like me

.....هیچ مطلق

دو شعر از رامی

در هر یک تمام دنیا کیست که نداند عشق و نیاز انسان هرگز و هیچ گاه پیر و جوان نمی   

شناسد.  

زشت و زیبا نمی بیند  

دارا و ندار فرقی نمی کند در حضرت مقام شریفش.  

مقصود نهایی هر عشقی  

 در هر دلی  

 

در هر شرایطی  

 

در هر زمان و مکانی  

 تطهیر جان آدمی از بدی ها و زشتی هاست. 

                                                                   رامی 

                                                                           ۷۵.۹.۲۱

 

  

 

 

 

زمزمه با هوا 

  

من اما در آن سال ها که هنوز با خودم عاشقانه دوست بودم  

شبها دو شاخه گل بهشتی می شدم  

و روزها تبسم ساز تمام لب های بسته  

من دیگر نه می توانم  

 

و نه می خواهم  

 

هیچ یک از آن دو باشم  

من خودم هستم. 

                                                                           رامی 

                                                                                  ۷۵.۱.۳۱

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام سحر. من لینکت کردم. اگر خواستی بگو عنوان لینک رو عوض کنم. البته اگر خواستی وبت رو ببندی و یا تغییر کلی بدی یه خبری هم به من بدی خوشحال میشم.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
رئوف هستم
از اینکه سر زدی به وبلاگم ممنون
وبلاگتون بسیار زیباست
تبریک میگم
من هم مترجم هستم.
شما مترجمی چه زبانی خوندین؟
منتظر پاسخ و نظریات خوب شما هستم.

رئوف دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ http://raoof.blogsky.com

مجید جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ http://nigaren-urmiye.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالبی داری
راستی شما نوشته اید چه جالب؟؟! کورد بودن من جالب است؟
یا اینکه شما هم کورد هستید؟
لطفا جوابم را بدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد